ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROT TOWARU
Jeśli zakupiony u nas towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zrezygnować z niego bez podania przyczyny. Wystarczy, że w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki poinformujesz nas o tym.
Pamiętaj, żeby do paczki dołączyć wypełniony i podpisany formularz zwrotu oraz paragon. Jeśli nie możesz wydrukować formularza, wystarczy odręcznie napisane odstąpienie od umowy. Pamiętaj tylko, żeby umieścić na nim swoje imię i nazwisko, numer zamówienia oraz produkty, które zwracasz. Dzięki temu łatwiej jest nam namierzyć w systemie Twoje zamówienie.
Nieużywany towar wraz z wyżej wymienionymi dokumentami prześlij na adres:
NOMAD KID Karolina Marcinkowska
ul. Bruzdowa 125e/7
02-991 Warszawa
Informacje dodatkowe:
- Koszt odesłania towaru ponosi kupujący
- Zwrot środków nastąpi w ciągu maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania przesyłki
- W przypadku skorzystania z darmowej dostawy, potrącamy koszt wysyłki (15 zł) jeżeli suma towarów pozostawionych nie osiąga 400 zł
UWAGA!
Jeżeli nie odebrałeś/aś swojej przesyłki w terminie i paczka wróci do sklepu, potrącamy dodatkowe 15 zł za jej zwrot. Jest to równowartość zwrotu paczki, którą pobiera od nas firma kurierska.
REKLAMACJA
Jeśli zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, możesz go zareklamować. W tym celu skontaktuj się z nami mailowo (hello@nomadkid.pl) w tytule wpisując REKLAMACJA.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. O jej rozpatrzeniu poinformujemy Cię mailowo lub telefoniczne.
W przypadku uznania reklamacji wymienimy produkt na nowy lub usuniemy wadę.