Prezentujemy Wam nową, zupełnie wyjątkową usługę wypożyczania ubrań. Wiemy, że wiele z Was poszukuje pięknych stylizacji do sesji zdjęciowych, na chrzciny, komunie czy inne ważne, ale jednorazowe okazje. Dzięki projektowi WYPOŻYCZALNIA możesz stworzyć wymarzoną stylizację dla swojego dziecka, nie wydając na nią dużo pieniędzy i dając ubraniom szansę na drugie życie.
Projekt wypożyczalni jest na razie w fazie testowej, dlatego w ofercie znajdują się wyłącznie Wasze najulubieńsze modele ubrań. Jeżeli polubicie tą platformę tak bardzo jak my, sukcesywnie będziemy poszerzać jej ofertę.


Ile to kosztuje?
Koszt wypożyczenia stroju mieści się w przedziale 45-55 zł. Do tego dochodzi koszty wysyłki w jedną stronę (od 8zł) oraz kaucja zwrotna (zależna od ceny detalicznej ubrania). Zwrot paczki odbywa się na nasz koszt.
Dlaczego muszę wpłacać kaucję?
To nasze zabezpieczenie na wypadek, gdyby:
- ktoś nie miał ochoty zwrócić nam stroju
- strój zostałby uszkodzony
- zwrot paczki trwał dłużej niż zakłada regulamin
Na jak długo mogę wypożyczyć ubranie?
Okres wypożyczenia trwa 5 dni, licząc od dnia odebrania paczki. To wystarczająco, aby przymierzyć strój, wykorzystać podczas wydarzenia i odesłać go do nas.
Kiedy i jak muszę odesłać paczkę?
Paczkę należy nadać do nas najpóźniej ostatniego dnia wypożyczenia. W pudełku znajdziesz etykietę zwrotną, którą należy przykleić na karton i nadać paczkę w paczkomacie.
Co jeżeli spóźnię się ze zwrotem paczki?
Okres wypożyczenie zakłada 2 dni „zapasu”, więc masz naprawdę dużo czasu, żeby skorzystać z ubrania i je do nas zwrócić. Jeżeli jednak coś się opóźni, naliczamy drobną opłatę w wysokości 5zł/dziennie. Opłata zostaje potrącona z kaucji, którą do nas wpłaciłaś.
Czy muszę uprać strój przed oddaniem?
Nie. Pranie, prasowanie i przygotowanie stroju do kolejnego wypożyczenia jest po naszej stronie. Po prostu spakuj ubranie i odeślij je do nas. My zajmiemy się resztą.
Co jeśli przypadkowo zaplamię lub zabrudzę ubranie?
Wypadki zdarzają się każdemu, szczególnie dzieciom. W przypadku drobnych uszkodzeń oraz dających się usunąć zabrudzeń nie ponosisz dodatkowych kosztów. Takie czyszczenie czy naprawy są uwzględnione w cenie wypożyczenia.
Co mam zrobić jeżeli ubranie, które zamówiłam nie pasuje dziecku?
Jak najszybciej skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo. Postaramy się znaleźć jakieś rozwiązanie.
Kiedy powinnam złożyć zamówienie?
Proponujemy składać zamówienie na 3-4 dni przed planowanym wydarzeniem:
4 dni przed: składasz zamówienie
3 dni przed: nadajemy Twoją paczkę
2 dni przed: odbierasz paczkę
Paczki wysyłamy z dnia na dzień, a zamówienia złożone do godziny 12:00 powinny „wyjść” od nas tego samego dnia.
Co mam zrobić jeżeli ubranie, które zamówiłam nie pasuje dziecku?
Jak najszybciej skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo. Postaramy się znaleźć jakieś rozwiązanie.
Co jeśli dzień zwrotu (5. dzień wypożyczenia) wypada w sobotę, niedzielę lub święto ustawowo wolne od pracy?
Jeśli dzień zwrotu wypada w sobotę, niedzielę lub święto ustawowo wolne od pracy odeślij strój w pierwszy dzień roboczy następujący po dacie zwrotu.
Czy mogę zatrzymać i kupić wypożyczony strój?
Jeżeli chcesz zatrzymać ubranie, które od nas wypożyczyłaś, skontaktuj się z nami.