skip to Main Content

Dostawa już od 8zł | 14 dni na zwrot | DARMOWA DOSTAWA od 300 zł | email: hello@nomadkid.pl | tel: 500 363 754

FAQ

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia zależy od dostępności produktu. Jeśli produkt jest dostępny na magazynie, wysyłamy go w ciągu 48h. Jeśli produkt jest dostępny na zamówienie, czas oczekiwania jest wydłużony i może wynosić nawet 2 tygodnie.

Uwaga! Obecnie wszystkie produkty oferowane w sklepie są dostępne w magazynie.

Co to znaczy, że produkt jest dostępny na zamówienie?

Produkty dostępne na zamówienie są szyte specjalnie dla Ciebie. Oznacza to, że nie dostaniesz ich „od ręki” ani w naszym sklepie ani u producenta. Dopiero po otrzymaniu zlecenia, produkt zostanie uszyty i dostarczony do naszego sklepu. Proces ten może potrwać nawet do 2 tygodni.

Rozmiar, którego potrzebuję jest niedostępny. Co mogę zrobić?

W każdej zakładce produktowej możesz wpisać się na listę oczekujących. Wystarczy, że klikniesz w niedostępny rozmiar i ustawisz „powiadomienie o rozmiarze”. Jak tylko produkt będzie dostępny, powiadomimy Cię o tym mailowo.
Zawsze też możesz skontaktować się z nami bezpośrednio, korzystając z adresu hello@nomadkid.pl. Daj nam znać czego potrzebujesz, a my sprawdzimy jak szybko jesteśmy w stanie to dla Ciebie sprowadzić.

Jak rozmiar produktu wybrać?

W związku z tym, że oferujemy produkty od różnych producentów, nie posiadamy jednej uniwersalnej rozmiarówki. Przed zakupem koniecznie sprawdź tabelę rozmiarów, która jest dostępna przy opisie produktu.

Jak dbać o zakupione produkty?

Większość produktów możesz swobodnie prać w pralce w 30°. Jeśli tak nie jest, znajdziesz taką informację w opisie produktu.

Czy towar może być wysłany za granicę?

Tak. Jeśli chcesz, abyśmy wysłały paczkę za granicę, skontaktuj się z nami mailowo.

Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki zależą od formy dostawy. Na terenie Polski kształtują się następująco:

  • paczka Orlen –  8 zł
  • paczkomaty InPost – 13 zł
  • kurier DPD (przedpłata) – 16 zł

W przypadku przesyłek zagranicznych koszty dostawy wyliczamy po otrzymaniu kodu pocztowego. Na terenie UE większość paczek mieści się w przedziale 55-85 zł.

Jakie są dostępne formy płatności?

Oferujemy następujące sposoby płatności za zamówione produkty:

  • przelew tradycyjny
  • szybki przelew za pośrednictwem Przelewy24
  • BLIK
  • płatność kartą (VISA lub Master Card)
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • PayPo

Jak działa płatność PayPo?

PayPo to nowoczesna forma płatności, w ramach której BEZ ŻADNYCH DODATKOWYCH  KOSZTÓW możesz zamówić u nas produkty i zapłacić za nie za 30 dni.

Wystarczy, że wybierzesz tą formę płatność w formularzu zamówienia a PayPo opłaci Twoje zakupy. Po otrzymaniu paczki i przemyśleniu, które rzeczy chcesz zostawić, a które odesłać, dokonujesz zwrotu środków na konto PayPo. I gotowe!

UWAGA!
Jeżeli korzystasz z tej formy płatności po raz pierwszy, musisz najpierw podać swoje dane (e-mail, nr tel., nr PESEL) oraz wykonać przelew weryfikacyjny w wysokości 1zł, który pozwoli firmie PayPo zweryfikować Twoją tożsamość. Dopiero po jego zatwierdzeniu będziesz mogła dokończyć transakcję, a PayPo opłaci Twoje zakupy. Dokładną instrukcję powinnaś otrzymać w mailu.

Jeżeli korzystasz z PayPo kolejny raz, wystarczy, że potwierdzisz swoją transakcję kodem SMS.

Moja płatność nie powiodła się. Co mam zrobić?

Jeżeli wybrałaś/eś płatność przez Przelewy24, ale z jakiegoś powodu płatność się nie powiodła możesz skorzystać z jednego z dwóch rozwiązań:

  1. Zaloguj się na swoje konto, otwórz zakładkę “Zamówienia” a następnie ponów płatność przez Przelewy24
  2. Opłać zamówienie przelewem tradycyjnym. Poniżej znajdziesz dane do płatności:

NOMAD KID Karolina Marcinkowska
13 1050 1025 1000 0097 3688 9925

Czy wysyłacie paczki za pobraniem?

W związku z rosnącą liczbą przesyłek pobraniowych, które nie były odbierane, zdecydowaliśmy o wycofaniu tej formy płatności. Taka przesyłka to nie tylko podwójny koszt transportu, który musieliśmy ponosić jako sklep, ale także bezsensowny udział w zwiększaniu śladu węglowego.

W zamian za to wprowadziliśmy usługę PayPo, która oferuje Gwarancję Ochrony Kupującego i umożliwia Ci odroczoną płatność (po otrzymaniu przesyłki).

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Oczywiście! Przysługuje Ci 14-dniowe prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w zakładce „Zwroty i reklamacje” (na dole strony).

Czy mogę obejrzeć wasze produkty na żywo?

Na co dzień nie, ale staramy się bywać w różnych miejscach, aby pokazywać naszą ofertę. Najczęściej możesz spotkać nas na targach tematycznych, takich jak Mamaville, Trends4Kids i innych.

Back To Top